Bizony, bizony, így van most ezzel a bejegyzéssel is. Már nagyon-nagyon régen nem jegyzeteltem. Ejnye! De: Ami késik az, már itt is van!
Igaz, hogy tanulással is telt (no, meg nyaralással is) az eddigi időszak. Amit csak lehetett, elolvastam az online vállalkozással kapcsolatban.
Találtam egy-két most induló MLM céget, megnéztem a honlapjukat, de nem fogtak meg, nem éreztem azt a "pluszt", ami megbizserget.
Bizony, így válogassunk a "bőség zavarában", mert hála, már egyre több MLM cég bukkan ki a vállalkozások termékeny földjéből. Érezzük meg, találjuk meg azt a céget, ami belülről megindít, ami minden apró elemével arra ösztönöz bennünket, hogy vágjunk bele.
Fontos, hogy mit ajánl, mennyi a cég forgalma, marketingterve, milyen a termékcsalád, vagy csak egyedi terméket forgalmaz. Érdeklődjünk a támogatói vonalról, milyen mindőségű vezetők, illetve munkatársak dolgoznak már az üzletben.
Mert ugye a "hasonló a hasonlót vonzza"! Ez tény! Megtapasztaltam!
Én most jelen pillanatban a "kíváncsiság" szakaszában vagyok. A könnyebb érthetőség kedvéért idézni szeretnék Dr.Telkes József: Ki mer gazdag lenni? című könyvéből:
Talán 10%, vagy még kevesebb lehets azoknak az aránya, akiket nem a hiány, a szegénység, a munkanélküliség vagy bármi más veszély vezetett a hálózatépítéshez, hanem valamiféle önmegvalósítás iránti vágy. Ezek az emberek láthatóan "veleszületetten" keresők. Amint lehet, vállalkozni kezdtek, és ahogy lehet, keresni kezdték az újat. Ők azok, akik eleve nem elégedtek meg a középszerűséggel, és akik nem csak a hálózatépítésben, de bármi másban sikeresek lettek volna.
A keresők állandóan a kíváncsiság szakaszában vannak, a többiek csak akkor, ha valami kényszeríti őket arra. Ebben a szakaszban nagyjából előítélet-mentesen, mindenesetre jóindulatú érdeklődéssel hallgatjuk meg a különböző ajánlatokat. Szükségünk van valamire...Ebben a szakaszban a multilevel marketing koncepciójából annyi biztosan "bemegy", hogy "van benne fantázia". Felsejlik, hogy a sokszorozódás azt jelenti: nemcsak a személyes munkánk, hanem az új munkatársak által hozott új munkatársak által hozott új munkatársak munkája, fogyasztása vagy értékesítése után is kapunk jutalékot. Derengeni kezd, hogy idővel nem csak pénzt, hanem szabadságot is biztosít a multilevel marketing, nyilvánvaló ugyanis, hogy egy jó minőségű termék fogyasztását nem fogja abbahagyni az, aki egyszer azt megismerte, és szerencsés esetben egyetlen "eladással" életünk végéig tartó fogyasztót találhatunk.
Számomra nagyon szimpatikus az a meglátás, hogy a kapcsolatépítés, az emberekkel való együttdolgozás a cél. Egymással, egymásért! Biztos sok ember megtapasztalta ezt, én most kezdem tapasztalni. Ha megérzi a másik, hogy segítőszándék vezérel, nem lesz bizalmatlan, meghallgat, kérdez, abszolút kötetlen beszélgetés zajlik, nem is tűnik fel, hogy üzleti lehetőségről van szó.
"Nyújts kezet, és Te légy, ki vezet!"
Szeretném, ha végezetül, lecsendesítésként elgondolkodva megnéznénk a videót: