Na, igen. Az ember fia-lánya válogat a lehetőségek közül. Számtalan van a neten, számtalan lehetőség, mellyel megváthatjuk a szabadságunkat, anyagilag függetlenek lehetünk.
Ez így van, hiszek abban, hogy ha keres az ember, akkor igenis, meg fogja találni magának azt a legkedvezőbb céget, amely a legjobban ki tudja szolgálni a jelentkező igényeit.
Természetesen elsősorban a lényeg, hogy egy ilyen vállalkozás beindításához mennyi tőkét kell beinvesztálni. Ha nem sokat, akkor el lehet gondolkodni, mérlegelni kell, tervezni, elképzelni, hogy érdemes-e belevágni.
Vannak olyan lehetőségek, amelyekhez nem kell tőke, nincs befektetés, nincs kockázat. Bár, ha valaki mégis olyan lehetőséget talál, vagy akar, ahol minimális tőke kell, akkor sincs akkora kockázat, mert ha az ember keményen dolgozik, vissza fog térülni a befektetett pénz és idő. Csak dolgozni kell vele!
Én úgy gondolom, hogy az MLM rendszer egy nagyon jó kitalált és működő kereskedelmi forma. Ahhoz, hogy működni tudjon, a cég által forgalmazott termék vagy szolgáltatás egyedi, jó minőségű kell hogy legyen, valamint a dolgozó emberünk elszánt és lelkes legyen. Sajnos, még mindig az van bennünk, hogy "persze, megint egy beszervezős, házalós, eladós, magamalátuszkolós dolog, kell a francnak" ez a munka.
Azzal rontjuk el, hogy nagyon gyorsan meg akarunk gazdagodni (természetesen vannak kivételek) és ezáltal nem érdekli a vele együtt dolgozó munkatársai. Az, hogy alatta, vagy felette dolgozik, szerintem lényegtelen, a lényeg az, hogy VELE EGYÜTT!
Én dolgoztam még megboldogult "csikókoromban" MLM rendszerben, de most már tudom, hogy túl fiatal voltam ahhoz, hogy felismerjem a benne rejlő szépséget és csapatmunkát, valamint a kreativitást.
A mai napig is MLM rendszerben dolgozom, kisebb-nagyobb sikerekkel. Mindkét fele (kisebb-nagyobb) KIZÁRÓLAG RAJTAM MÚLIK!
Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy letisztítsuk az MLM fogalmát, hogy lássuk meg, igenis képes lenne mindenki ezzel a kereskedelmi formával foglalkozni, mert megadja az anyagi függetlenséget.
Nemrég vásároltam egy üzletlánc boltjában. Egy idősebb úr (a bolt által kiadott akciós kisújságot szorongatva) visszahozott egy dobozos sajtot, mondván, véletlenül elnézte és nem az akcióst választotta. Nem cserélték ki neki, pedig hozta a blokkot. Ő beírt a panaszkönyvbe, de tudomásom szerint ez elég hosszadalmas procedúra a boltnak. Nem lett volna egyszerűbb kicserélni a bácsinak és mosolyogva megköszönni, hogy befáradt? Lehet, hogy mondta volna az ismerőseinek: "Hát, képzeljétek, milyen kedvesen segítettek nekem, pedig az én figyelmetlenségemből adódott a probléma!"
Az MLM renszerben dolgozó munkatársaknak (direkt nem mondok ügynököket, mert ettől minden embernek feláll a szőr a hátán) szintén a feladata, hogy az elégedetlen vevőik problémáit maximálisan kiszolgálják, a legjobb tudásuk szerint orvosolják. Elképzelhető, hogy a sok tévhit ezekből a negatív nemtörődömségből születtek, vagy netán a segítőik nem voltak segítőkészek, mert a saját szekerüket tolták.
Ha hiszünk magunkban, és bízunk abban, hogy képesek vagyunk a céljainkat elérni, akkor minden akadály le tudunk küzdeni álmaink elérése érdekében.