Ebben a szakmában is fontossággal bír a címben foglaltak.
Mivel emberekkel dolgozunk, emberek számára ajánljuk a termékeket, szolgáltatásokat, fontos, hogy odafigyeljünk a vevőinkre.
Nem az a lényeg, hogy mindenáron megvásárolja azt, amit kínálunk neki, hanem az, hogy minden olyan információval ellássuk, amelyből el tudja dönteni, hogy szüksége van-e az adott termékre, szolgáltatásra.
Sajnos, még vannak olyan hálózatépítők, akik a "régi módszer" alapján tanítják munkatársukat, akik egy idő után lemorzsolódnak, mivel nem tanították meg nekik az odafigyelést művészetét.
Igaz, ez egy képesség, amit saját magunk ki tudunk fejleszteni annak érdekében, hogy kialakuljon a bizalom. A BIZALOM! Ha nem bízunk magunkban, érződik a bizonytalanság, akkor hogy várjuk el leendő munkatársunktól vagy vevőnktől azt, hogy vásároljon tőlünk, vagy hogy csapattársunk legyen?
Az odafigyelés egy belső folyamat, és mint említettem, tanulható, de ritkán oktatott képesség. Ha gondosan odafigyelünk a beszélgető parterünkre, nem vágunk a szavába, türelmesen végighallgatjuk, akkor sikerül majd a megfelelő hatást elérnünk.
" Ha beszélsz, akkor veszítesz, de ha odafigyelsz, akkor sok mindent megtudhatsz." (Jeffrey Combs)
Bob Proctort kérdezték meg egy MLM-es folyóiratban a szeretet szerepéről a Networking Times-ban, ennek részletét olvashatja, Kedves Olvasóm!
"Mondanál nekünk valamit a szeretet szerepéről a Network Marketingben?